keskiviikko 30. tammikuuta 2013

The process of change

Tosiaan on ollu tosi pitkä postaustauko, mutta nyt aattelin alkaa postailee enemmän ja tekemään erilaisia aihepostauksia, josta ensimmäinen tulee tässä. Ja nyt poistan kaikki edelliset postaukset aion poistaa, koska minulla on alkanut kokonaan uusi elämä!

Ajattelin nyt laittaa itsestäni vuosien varrelta muutaman kuvan niin niistä sitten näkee kuinka olen muuttunut vuosien aikana!

Kuva otettu joskus 2010, ja hiukset vaa olin enkä jaksanu niihin sen enenpää panostaa, otin myös huulikorun!

Kuva on otettu ehkä joskus 8 luokalla ja tässä olikin mun "emo" vaihe!

Petrasta tuli pissaliisa, käytin tuollon hirveesti meikkia ja etuhiukset tuli muotiin mulla!

Tein ehkä maailman pahimman virheen kun blondasin mun hiukset, koska niistä tuli aivan hirveen huonokuntoset ja....

Ja loppu tulos olikin tässä :( jouduin luopumaan mun hiuksista, koska ne olivat menneet niin huonoon kuntoon, ettei niitä enään viitsinyt katsella

Hiukset jo kasvaneet jonkin verren ja tyylini muuttui jotenkin "aikuismaisemmaksi"

Sinne se aikuismaisuus sitten jäikin ja mun oli aivan pakko saada blondit hiukset takaisin!! Tyhmä minä! Hiukset kärsi taas.

Ja tällä hetkellä näytän siis tältä, olen aivan rakastunut punaisiin huulipuniin ja hiusten kääntelyyn ja vääntelyyn, värjäsinpä taas hiukseni ruskeiksi koska minä aika helposti kyllästyn hiusten väriin. Nyt tämäkin hiusväri ollut ehkä kuukauden ja mietin jo taas miten voisin hiuksistani tehdä entistä kivemmat, esimerkiksi vaaleilla raidoilla tms..


Mutta nytpä jatkan datistelua kämppikseni Annin kanssa, ja postailen taas kun kerkiän tällä kertaa siihen ei toivottavasti mene sitä puolta vuotta :D

http://www.youtube.com/watch?v=75TFCRPhBHI
 "Elämä opettaa tieto lisää tuskaa mä vedän kovempaa"

~ Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti